Thursday, October 21, 2010

BEING SILLY. BUT WHO CARES?

OK I MISSED MY FUNNY BESTFRIEND/BOYFRIEND/HUSBAND SO MUCH THAT MY TEARS FALL DOWN ONLY WHEN I LISTEN TO STUPID LOVE SONGS WHICH FOR YOU MIGHT NOT BE WORTH CRYING BUT WHO CARES? I'M THINKING OF HIM TOO MUCH THAT I TWEET LIKE EVERY FIVE MINUTES BUT WHO CARES? I MISERABLY POSTED TWO ENTRIES A DAY (SO FAR) JUST TO AVOID SMS-ing MY OTHER HALF TOO OFTEN BUT WHO CARES? I'M SUCH A DEPENDENT-SPOILT-CRYBABY BUT WHO CARES?

WHERE'S MY FUNNY BESTFRIEND/BOYFRIEND/HUSBAND.....



*tears*




10 comments:

Anonymous said...

OK saya rindu saya lawak kawanbaik/kawanlaki/suami jadi banyak itu saya airmata jatuh bawah saja bila saya dengar kepada bodoh cinta lagu-lagu yang untuk awak mungkin tidak BE berbaloi menangis tapi siapa kisah? macamana boleh kamu tinggal tanpa kamu lebihbaik separuh? saya'm seperti a bergantung-rosak-budakmenangis tapi siapa kisah?

mana's saya lawak kawanbaik/kawanlaki/suami.....

*airmata*

Husna Hadzarami said...

TAK KELAKAR.

Anonymous said...

ok.
komen betul2pulak.

sayu kan kalau berjauhan?
tak sama macam berpacaran dulu.
kalau kita kata "kalau aku tau, dah lama aku kawin dah"
mesti orang lain ingat
"nak ber*m** jer"
atau pun
"ala malam jumaat, biasalah tuh"

*senyum*

orang takkan tau hal hati selagi mereka tak rasa.

dan kamu husna
sedih dan sayu tu memang la harus
dan perlu
tanpa kamu manusia yang benar ada hati dan jiwa yang benar kasih dan sayang
tapi
berdoa untuk dia lebih baik kan?
sekurangnya,
dia sentiasa di bawah lindungan barakah-Nya kan Una?

dan
paling penting
dia sentiasa rasa bau kamu di sisi dia
insya'Allah

*senyum*

walaupun dia garang seperti singa...
oh
ok
stop that!

hehe

*senyum*

Husna Hadzarami said...

KAU MEMANG ANNOYING.
TAPI KALI NI KAU BUAT AKU SENYUM.
:)
Walaupun hidung masih merah dan mata masih berair.
:')
Tadi dia SMS cakap sana ombak kuat dan bot yang dinaiki pun agak terkesan juga, aku tak boleh nak fikir apa sebab CTO aku pernah pergi sana and dia pernah cerita the worst thing ever happened there so aku dah takut macam gampang doh bencilah jauh-jauh macam ni!

east said...

hi husna,
sabar yer..
its good to be apart sometimes, bagi masa utk merindu & menyayang hehe

i dah almost 5weeks tak jumpa hubster tau! but but esok kan akan terbang pulang ke kl :))

tk care.

Anonymous said...

Annoying?
Sarcastic kot.

Tengok, sebut jer terus dia sms.
Paling tidak, dia ingat jer dekat isteri kesayangan dia nih.

dah
dah
doakan yang terbaik jer
worst thing can happen everywhere we go
thus, lend your best hope to The Almighty Allah
cause only Allah know the best
Allah is Maha Mengetahui lagi Maha Mengatur kan?

*Hanis, comel tak una kalau menangis with plain honest macam nih yer*
oh
ok
*annoying*

miralatiff said...

Sabar na..Jauh2 ni buat korang lebih appreciate each other..

*Tetibe rase nak nyanyi lagu rindu serindu2nya pulak..=P

Wanie-san said...

kak husna...
senyum plzzz...^__^

Husna Hadzarami said...

scweet mafis:
omaigod. 5 weeks??!
OK now i feel better, apa lah sangat kan problem i ni. mengada je..
trying to adapt this kinda situation, should be a lot better next time :)
thanks sayang..


miralatiff:
alamak. malu lak dengan kau.
kau berjauhan lagi lama kot.
dengan suami, dengan anak lagi.
yes true, bila berjauhan akan buat kita lebih appreciate each other kan :)


Wanie-san:
:D
thanks!

FAA said...

alalala. comel la u nih lepas kawen. haish. hey hey. rambut i da memang macam org asli da. hahaha. ;)