Wednesday, April 20, 2016

Affiliate Program Jobdirumah.com

Ingat tak aku pernah cerita dulu pasal jobdirumah.com (JDR) tu? Click this link to read the entry again. Haa sini aku nak cerita tentang affiliate program JDR tu, for those who needs some side/passive income dengan lebih mudah. Aku bab passive income ni memang seronok sikit, yelah kita bekerja sedikit je dan kemudian pendapatan dijana terus terusan.

Kalau you guys dah sign up for JDR ni tapi malas atau tak ada masa nak ambil task atau tak dapat nak commit dengan deadline setiap job yang diberi dari overseas tu, you can also generate income by being an affiliate. Jadi affiliate ni senang sangat, you just promote the website through your social medias, emails or blogs and for each sign up by other people from your link, you will earn RM25. Walaupun taklah sebanyak kalau you ambil job dengan your employee dari oversea tu, but still, some pocket money for you easily.

BUT. You sendiri kena jadi member dulu. This is only for JDR members. Otherwise you are not entitled for any commission whatsoever.


My JDR income for this month through Affiliate Program only.

Aku tak aktif sangat pun promote benda ni, honestly memang ada sehari tu je aku buat gila gila and lepas tu aku tak continue pun sebab busy dengan hal lain, nak layan stress kerja 8.30-5.30pm aku tu, jual Tissa Advance Hair Tonic (have you get your first bottle??? contact 016-232 4492 now amboi sempat lagi promote) and then lepas tu terus lupa. Still, not bad juga kan. As I said, just to add some poket money je, buat tambah tambah beli shawl ke skirt baru ke hehe bukanlah untuk jadikan sumber kewangan untuk bayar kereta ke apa. Aku memang jenis appreciate sekecil kecil nikmat macam ini, dapat RM5-RM10 pun boleh buat aku happy dah. Mana ada orang saja saja nak bagi kita duit kan. Macam aku pernah dengar perbandingan; orang minta kita tolong pegang/jagakan RM1000 kemudian pulangkan semula, dan orang yang beri kita RM10 saja saja tanpa perlu dipulangkan, mana satu yang lebih menggembirakan? ;)

Tapi kalau you serious and highly committed, you boleh buat dengan lebih baik dan boleh generate income dengan lebih banyak lagi berbanding ini. I believed you guys can do better especially korang yang duduk saje boring boring, kerja pun tak stress sangat, commitment pun tak banyak sangat tak ada nak basuh berak anak segala eh apa kaitan. I just feel like I need to share this sebab rasanya ramai yang tak tahu ada banyak cara untuk dapatkan duit zaman sekarang ni. Kita fully utilize the technology, segala macam social media tu kita gunakan sebaik mungkin for our benefits, janganlah guna untuk upload gambar selfie semata kekeke amboi terasa aku :p

Sign up for jobdirumah.com (JDR) today! RM50 je untuk beli e-book Panduan JDR tu, penting ada Panduan JDR tu otherwise you takkan tahu nak mula dari mana. Sekali bayar je, tak ada bayaran lain dah dan jangan risau, kalau you rajin memang kejap je dah boleh dapat balik modal tu :)





1 comment:

humble.yat said...

salam husna..sy dah join jdr tu,,tp mcm mn nak join affiliate..tak jumpa pula caranya..can u help me?